مدیریت آسان امور روزانه با Any.do!
حتما تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که به دلیل مشغله های شخصی و یا کاری زیاد، انجام برخی امور ضروری و یا روزانه خود همچون تحویل پروژه، خرید برای منزل، مصاحبه شغلی و غیره را فراموش کرده اید. در گذشته برای مدیریت و انجام به موقع کارهای خود از روش برنامه نویسی بر روی کاغذ استفاده می کردیم که تا حدی کارآمد بود و برای انجام امور روزمره به کمکان می آمد. اما مشکل فراموش کردن برخی کارها همچنان وجود داشت و بعضی مواقع برای ما دردسرساز می شد. از این رو اپلیکیشن های متنوع بسیاری جهت مدیریت و یادآوری کارها طراحی شده اند که با استفاده از آنها دیگر انجام هیچ کاری را فراموش نمی کنید.
برنامه «Any.do - To do list & Calendar» یکی از بهترین برنامه های توسعه داده شده برای نوشتن یادداشت های مهم، یادآوری امور روزانه، اولویت بندی کارها و امکان ثبت وقایع است که با استفاده از آن می توانید برنامه ریزی دقیقی برای کارهای خود داشته باشید و به تمامی آنها رسیدگی کنید. این اپ همچنین دارای یک تقویم هوشمند است که از طریق آن می توانید کارهای ضروری خود را در آن علامت بزنید تا در روز مقرر از طریق نوتیفیکیشن و یا آلارم به شما یادآوری شود. بنابراین با any.do همیشه یک دستیار حواس جمع و منضبط همراه شما است و دیگر نگرانی بابت فراموش کردن کارهای خود نخواهید داشت.
اگر برای انجام پروژه های کاری و یا دانشجویی خود به نرم افزار word نیاز دارید اما حمل کردن لپ تاپ و یا دسترسی به رایانه برایتان امکان پذیر نیست با استفاده از اپلیکیشن کاربردی
ماکروسافت ورد (Microsoft Word) می توانید از طریق گوشی خود فایل های متنی ایجاد کنید و تمامی قابلیت های word نسخه دسکتاپ را برای روی گوشی خود داشته باشید.
در این میان اگر برای برگزاری جلسات کاری آنلاین، شرکت در کلاس های آموزشی مختلف و حتی برقراری تماس صوتی و تصویری با دوستان خود به دنبال یک پلتفرم کاربردی و باکیفیت هستید، با دانلود
برنامه گوگل میت برای اندروید می توانید میتینگ های غیرحضوری خود را با بهترین کیفیت و بدون قطعی برگزار کنید و در صورت تمایل نیز جلسات خود را ضبط نمایید.
شما می توانید اپلیکیشن Any.do را برای گوشی اندروید خود به صورت مستقیم و کاملا رایگان از
مایکت دانلود و نصب نمایید و با کمک آن امور روزانه خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنید.
معرفی برنامه Any.do - To do list & Calendar
اپلیکیشن any.do یکی از بهترین برنامه های تهیه لیست انجام امور روزانه (To Do List) و تقویم هوشمند (Calendar) است که با استفاده از آن می توانید به صورت روزانه و یا هفتگی، لیست کارهای مهمی که باید انجام دهید را در صفحات جداگانه به همراه تاریخ آنها ثبت نمایید تا در روز معین شده به شما یادآوری شوند. کارکرد این اپ تقریبا مشابه برنامه
Evernote است که ماهیت یادآور (Reminder) داشته و با نصب آن می توانید برنامه ریزی دقیقی برای رسیدگی به کارهای خود داشته باشید.
شما می توانید لیست کارهای خود را در صفحات جداگانه بنویسید و یا آنها را بدون نیاز به تایپ کردن و از طریق ویس ثبت کنید. اپلیکیشن any.do دارای قابلیت تشخیص صدا است و می تواند از فرمان های صوتی شما در صفحات مجزا یادداشت برداری کند. این اپ همچنین قابلیت همگام سازی با سرویس های ابری و Google Tasks را دارد و می تواند اطلاعات شما در این فضاها ذخیره کرده و یا از آنها بک آپ بگیرد.
رابط کاربری any.do بسیار ساده و در عین حال کاربردی است که به راحتی می توانید کارهای روزانه خود را در صفحات نوت و یا تقویم هوشمند آن ثبت کنید و علاوه بر یادآوری، گزینه «تکرار» آنها را نیز فعال نمایید تا در صورت عدم امکان برای انجام امور در زمان مشخص شده، هشدار آنها مجددا برای شما نمایش داده شود.
کارهای خود را اولویت بندی کنید
یکی دیگر از قابلیت های جذاب و کاربردی این برنامه امکان اولویت بندی کارها بر اساس درجه اهمیت آنها است؛ یعنی شما می توانید از طریق پارامترهایی همچون تاریخ ثبت و یا استفاده از رنگ های به خصوص برای نت های خود، میزان اهمیت آنها را برای any.do مشخص نمایید. به عنوان مثال می توانید رنگ قرمز را برای کارهای ضروری و رنگ سبز را برای کارهای غیر ضروری انتخاب کنید تا این اپ بر اساس رنگ انتخابی شما بتواند نحوه و میزان یادآوری آنها را تشخیص دهد.
بنابراین اگر می خواهید یک دستیار هوشمند که نه تنها هیچ چیزی را فراموش نمی کند بلکه انجام امور مهم و ضروری را به شما یادآوری می کند را همیشه و در هر زمان همراه خود داشته باشید حتما برنامه Any.do - To do list & Calendar را امتحان کنید.
★ ★ ★ ★ ★ ٧ آبان ١٤٠٣
✓ ویجت های کاربردی نسبت به مابقیشون بهترینه
☆ ☆ ★ ★ ★ ٢٣ مرداد ١٤٠٣
همواره اون شکاف ایجاد میشه
★ ★ ★ ★ ★ ٢٦ دی ١٤٠٢
✓ خوب ✗ خوب کسی میدونه چجوری زبانشو فارسی کنم؟